تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟
سرخط خبرها

تندروان:در روز‌های آینده پرونده باشگاهی ام را می بندم|همه تمرکزم روی تیم ملی والیبال است

  • کد خبر: ۶۲۷۱۰
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
تندروان:در روز‌های آینده پرونده باشگاهی ام را می بندم|همه تمرکزم روی تیم ملی والیبال است
محمدرضا تندروان می گوید در چند روز آینده تکلیف پرونده باشگاهی اش را می‌بندد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر والیبال در فصل نقل و انتقالات، بطور طبیعی خواهان بیشتری داشته و بیشتر در کانون توجه قرار دارد. درست مثل این روز‌ها که محمد رضا تندروان دارد و گفته می‌شود هم سیرجانی‌ها سفت و سخت خواهان حفظ او هستند و هم چند تیم مدعی دیگر همچون شهرداری ارومیه از او برنامه گرفته اند. اما خود محمدرضا تندروان در این باره می گوید: هر چند در روز‌های آینده پرونده باشگاهی ام را بطور کامل خواهم بست، ولی واقعیت این است که همه تمرکزم این روز‌ها حول محور تیم ملی و آنالیز رقبای ایران در لیگ ملت‌ها و کمک به آلکنو و توتولو چرخ می‌زند و خیلی در حال حاضر به چیز‌های دیگر فکر نمی‌کنم.
سرمربی تیم ملی در مورد نحوه انتخاب بازیکنان هم می‌گوید: هر مربی برای کار و انتخابش فلسفه‌ای دارد و مطمئنا آلکنو هم چنین نگاهی دارد. اردوی تیم ملی والیبال  با حضور ۱۸ بازیکن شروع شده و فعلا کار بدنسازی در الویت کاری کادر فنی ایرانی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با آمادگی کامل راهی رقابت ها شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->